مرکز فروش محصولات لنوو

چهارشنبه 10 ارديبهشت 1399
15:23
mohsen

امروزه با گذشت زمان و گسترش فناوری به داخل زندگی افراد ، نیاز به داشتن و استفاده از کالاهای دیجیتال به یکی از نیاز های اصلی هر شخصی تبدیل شده است . در همین راستا برای رفع نیاز های استفاده از کالاهای دیجیتال شرکت ها و کمپانی ها بزرگ و معروفی در زمینه ساخت و تولید کالاهای دیجیتال فعالیت میکنند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

لنوو غول بزرگ سازنده کامپیوتر های شخصی در دنیا

کمپانی چینی و چند ملیتی لنوو امروزه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال در دنیا شناخته شده است . ناگفته نماند این کمپانی در کارنامه خود ساخت ابر کامپیوترها و تجهیزات آنها را نیز دارد .

کمپانی لنوو اگرچه در سال 2004 در کشور چین تاسیس شد اما ریشه آن به سال 1984 برمیگردد . در سال 1984 لیو شوانژی به همراه ده نفر از همکارانش این شرکت را با نام (New Technology Development Company ) معروف به لجند تاسیس کردند . بعد ها در سال 2004 با نام Lenovo وار عرصع بازارشد . خوب است بدانید که نام شرکت لنوو از ترکیب دو واژه legend به معنای افسانه و Novo به معنای جدید ساخته شده است .

شکست پی در پی رقیبان

اولین موفقیت لنوو در سال 1993 بود که توانست از رقیب های مطرح چینی خود (اس تی و کامپک) پیشی بگیرد .کیفیت بالا و طراحی ظریف و زیبا و استفاده از سخت افزار مناسب در تجهیزات ساخته شده باعث موفقیت های پی در پی شرکت تازه تاسیس لنوو شد .

موفقیت های لنوو در تولید کامپیوتر های دسکتاپ تا قاره آسیا و استرالیا ادامه یافت و در سال 1999 توانست عنوان بهترین تولید کننده رایانه های شخصی این منطقه را به نام خود ثبت کند. لازم به ذکر هست که شرکت لنوو علاوه بر اینکه رتبه بزرگ ترین تولید کننده کامپیوتر های شخصی را دارد ، بر اساس آمارهای موسسه های تحلیلی شرکت لنوو عنوان سومی فروشنده بزرگ تلفن همراه را نیز دارد .

محصولات لنوو

باتوجه به نیاز بازار و مشتریان شرکت لنوو فقط در زمینه ساخت کامپیوترهای شخصی خود را بسنده نکرده بلکه در زمنیه ساخت کامپیوتر های دسکات ، سرور ، لپتاپ ، موبایل ، تلوزیون ، تبلت ، ابزار های ذخیره سازی اطلاعات و.... نیز فعالیت میکند .

دفاتر اصلی این شرکت در شهر پکن قرار دارد . شرکت لنوو در بیش از 60 کشور دنیا شعبه دارد و محصولاتش به بیش از 160کشور عرضه میشود .

در ایران نیز برند لنوو به دلیل طراحی با کیفیت و زیبا و پشتیبانی خوب طرفداران زیادی دارد .

نمایندگی لنوو بهترین مرکز تعمیرات لنوو

محصولات لنوو به دلیل برخورداری از کیفیت بالا در سرتاسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هست . به دلیل محبوبیت بالای این برند در ایران و نیاز کاربران به وجود مجموعه ای مطمعا ، نمایندگی لنوو تاسیس گردیده است تا در ارائه خدمات پس از فروش ، تعمیرات تخصصی و فروش محصولات لنوو در خدمت شما عزیزان باشد.

نمایندگی لنوو مجموعه ای معتبر ، تخصصی و حرفه ای است که در زمینه فروش، تعمیرات تخصصی ، نمایندگی لنوو فعالیت میکند .

این مجموعه با ادراک کامل به نیاز های جامعه کاربران لنوو اقدام به عرضه جدید ترین محصولات کمپانی لنوو به صورت اورجینال و تعیمرات تخصصی این محصولات کرده است.

مرکز فروش محصولات لنوو

یکی از دغهدغه های اصلی و همیشگی کابران کالاهای دیجتال اطمینان از اصالت کالا و وجود ضمانت پس فروش کالا هست . در این مجموعه شما دیگر این دغدغه هارا نخواهید داشت چراکه در این مجموعه تمامی کالا ها دارای کد رهگیری اطمینان از اورجینال بودن کالا و ضمانت پس ار فروش هست .

در این مجموعه شما دیگر دغدغه انتخاب نخواهید داشت زیرا کارشناسان مجرب این مجموعه با توجه به نیاز ها و خواسته هایتان شمارا به بهترین انتخاب راهنمایی خواهند کرد.

مرکز تعمیرات محصولات لنوو

اگر کالای شما دچار مشکل و نقص شده ، نگران نباشید ، زیرا مجموعه تعمیرات نمایندگی لنوو با تیم مجرب و حرفه ای و استفاذه از تجهیزات مدرن و پیشرفته و قطعات اصلی خود شرکت لنوو به ترمیم و تعمیر کالاهای شما میپزدازد.


[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود فیلم و سریال ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]