خرید داکت اسپلیت گرین و توضیحات جامع محصول

سه شنبه 1 مهر 1399
21:40
mohsen

از قدیم تا به امروز سیستم های گرمایشی و سرمایشی مختلفی برای رفاه و آسایش حال مردم تولید شده است، امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی سیستم هایی طراحی شده، که تنها با استفاده از یک دستگاه می توان تولید هوای سرد و گرم را در کنار هم داشت.(کمپانی گرین green) یکی از کمپانی های بسیار مطرح در زمینه تولید کولر گازی، داکت اسپلیت گرین، هواساز و... در دنیا می باشد.

این کمپانی توانسته با بکارگیری علم روز اروپا و کادر حرفه ای و مجرب و با استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته و بروز، محصولات بسیار با کیفیت و مرغوبی را به بازار عرضه کند و با هدف ارزش دادن به خواسته های مشتری، حفظ رضایت مشتری و خریداران و همچنین حفظ منابع محیط زیست به کار خود همچنان ادامه دهد.

کاربرد داکت اسپلیت گرین

محصولات با برند مطرح گرین در دو طیف مصرف خانگی و مصارف صنعتی در بازار موجود می باشد، که مناسب خانه های مسکونی، ادارات، مراکز تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و ... است.

یکی از محصولات بسیار پرفروش و پر طرفدار این کمپانی داکت اسپلیت گرین می باشد که در حال حاضر یکی از پرکاربرد ترین و بروزترین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در دنیا می باشد، با استفاده از این دستگاه می توان، کیفیت هوای اطراف را بالا برد و از هوای مطبوع لذت برد. همچنین این دستگاه دارای ارتفاع بسیار خوب و مناسب برای نصب می باشد.

کمپرسور داکت اسپلیت green دارای 5 سال گارانتی می باشد و سایر قطعات این دستگاه شامل گارانتی دو ساله می شوند. حال در ادامه به بررسی دقیق ویژگی ها و مزایای داکت اسپلیت گرین می پردازیم.

کاربرد داکت اسپلیت گرین

ویژگی های داکت اسپلیت گرین

همان طور که گفته شد، داکت اسپلیت یا همان اسپلیت های کانالی در حال حاضر یکی از رایج ترین محصولات تهویه ی مطبوع می باشد، اجزای اصلی تشکیل دهنده داکت اسپلیت گرین از یک هواساز داخلی و یک کندانسور در خارج تشکیل شده است، که با استفاده از لوله هایی از جنس مس به هم متصل شده اند.داکت اسپلیت ها دو نوع می باشند. یکی داکت اسپلیت اینورتر و دیگری داکت اسپلیت معمولی. داکت اینورتری دارای دور موتور متغیر هستند و داکت اسپلیت معمولی دارای دور موتور ثابت است.

مصرف انرژی داکت اسپلیت گرین اینورتر بسیار پایین می باشد، که بیشتر برق مصرفی این دستگاه در زمان روشن کردن اسپلیت است، به همین دلیل انتخاب مناسبی برای روزهای گرم و سرد سال می باشد.کمپرسور دیجیتالی این دستگاه به این صورت است که، زمانی که میزان مصرف کاهش می یابد، دور موتور به صورت اتومات کم می شود و همچنین زمانی که میزان مصرف افزایش می یابد دور موتور هم افزایش می یابد.

میزان مصرف انرژی و صدای داکت اسپلیت گرین بسیار پایین می باشد. به طور کلی داکت اسپلیت همان کولر گازی است، ولی با کمی تفاوت.در کولر گازی، یونیت های داخلی به صورت روکار و بر روی دیوار نصب می شود ولی این یونیت ها در داکت اسپلیت در داخل دیوار نصب می شود و قابل رویت نیست و هوا مطبوع را از طریق دریچه ها به داخل هدایت می کند.

همچنین میزان گرما و سرمای تولید شده توسط داکت اسپلیت ها بیشتر از کولر گازی می باشد. یکی از بهترین داکت اسپلیت های موجود در بازار داکت اسپلیت گرین می باشد. حال در ادامه به بررسی مزایای اصلی این دستگاه می پردازیم.

مزایای داکت اسپلیت گرین

داکت اسپلیت گرین یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و با کیفیت کمپانی تهیه هوای مطبوع گرین می باشد.این داکت اسپلیت ها دارای مزایای بسیاری هستند. هوای تازه و مطبوع مورد نیاز همه ماست، چه در خانه چه در محیط کار و ... . یکی از مزایای بسیار مهم داکت اسپلیت گرین، داشتن فیلتراسیون هوا می باشد، که باعث از بین بردن رطوبت و کاهش میزان آلودگی می شود.

این دستگاه دارای کارکرد گرمایشی بسیار بالایی است و دارای صدای بسیار کمی می باشد.از دیگر مزایای داکت اسپلیت گرین این است که میزان اکسیژن لازم محیط خانه یا واحد های تجاری و ... را تامین می کند و هوای بسیار مطبوعی را تولید می کند.با نصب داکت اسپلیت ها دیگر خبری از حجم بالایی سیم های مسی نیست، و از دیگر مزایای مهم این دستگاه کاهش میزان کابل های مسی و کاهش لوله کشی های آب گرم می باشد.

این داکت اسپلیت ها باعث می شود نمایی زیبایی به دکوراسیون و معماری داخلی خانه بدهد، اگر فضای کمی دارید، حتی می توانید این دستگاه ها را به صورت افقی نصب کرده تا فضای کمتری را اشغال کنید.

در صورت بروز مشکل و خرابی تعمیر این دستگاه بسیار راحت می باشد، و این دستگاه متناسب برای هر شرایط آب و هوایی می باشد. عمر این دستگاه ها بالاست، می توان به سرعت هوای سرد و گرم را در محل مورد نظر دریافت کرد. داکت اسپلیت گرین در مقابل کیفیت و کارایی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است که نظر بیشتر خریداران را به خود ترغیب می کند.

نصب داکت اسپلیت گرین

همان طور که گفته شد، داکت اسپلیت گرین یکی از برگزیده های سیستم تهویه ای مطبوع در بازار جهانی است. داکت اسپلیت را می توان، در مناطق مختلفی از خانه، مراکز تجاری، هتل ها، محل کار و ... نصب کرد و از هوای دل انگیز و رضایت بخشی که تولید می کند، نهایت استفاده را برد.نصب داکت اسپلیت گرین نیاز با دانش مخصوص به خود را دارد، و برای این کار باید از کارشناسان و نصابان حرفه ای در این زمینه کمک گرفت، تا بتوان از تمامی امکانات داکت اسپلیت استفاده کرد.

به طور کلی اول باید ظرفیت داکت اسپلیت را بررسی کرده و این ظرفیت باید متناسب با متراژ خانه باشد، در مرحله بعدی باید کانال کشی به درستی و اصولی انجام شود، یعنی متناسب با هر منطقه ای که نیاز است.دریچه نصب شود. معمولا برای خانه هایی با متراژ متوسط یک داکت اسپلیت جوابگو می باشد. هر اتاق نیاز به دو دریچه دارد، یکی از دریچه ها برای ورود هوای تازه و سالم و دریچه دیگر برای خارج کردن هوای نامطبوع می باشد.

اگر نصب داکت اسپلیت گرین توسط افراد حرفه ای و مجرب صورت بگیرد در مسیر داکت اسپلیت ها با مشکلی روبرو نخواهید شد، و دستگاه هیچ گونه نقصی نخواهد داشت، و می توانید از همه امکانات دستگاه استفاده کنید.

راهنمای خرید داکت اسپلیت گرین

در زمان خرید داکت اسپلیت باید نکاتی را در نظر گرفت، و باید آنها را رعایت کرد. دو اصل مهم اساسی در انتخاب و خرید داکت اسپلیت گرین، یکی انتخاب دستگاه است و دیگری نحوه ی اجرای آن.نحوه نصب دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد، که همان طور که گفته شد، باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. نکته دیگری که در زمان خرید داکت اسپلیت باید توجه داشت، ظرفیت دستگاه است. ظرفیت دستگاه باید متناسب با متراژ خانه، موقعیت محل مورد نظر و کاربرد انتخاب شود. به طور مثال برای رستوران ها باید از داکت اسپلیت گرین با ظرفیت بالا استفاده کرد، که جوابگو محیط باشد.

یا برای مناطق گرم و بزرگ باید از دستگاه هایی با ظرفیت بالا تر استفاده کرد. اگر برای مکان هایی با متراژ کم از دستگاه هایی با ظرفیت بالا استفاده شود، با مشکلاتی از قبیل مصرف انرژی زیاد و ... مواجه می شوید.نکته بعدی که باید در انتخاب داکت اسپلیت ها توجه کرد، مصرف انرژی می باشد. مصرف انرژی موضوعی است که باید همیشه در زمان خرید هر گونه لوازم برقی به آن توجه داشت.

دستگاهی ارزش خرید دارد که بازدهی بالا در مقابل مصرف انرژی پایین داشته باشد. داکت اسپلیت گرین یکی از آن دسته از محصولاتی است، که در مقابل بازدهی و کیفیت بالایی که دارد، از مصرف انرژی پایینی برخوردار است.در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ داکت اسپلیت گرین روی لینک زیر کلیک کنید:

https://tasisat.com/wp-content/uploads/2020/06/green-duct-split-guide.pdf


[ بازدید : 1094 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود فیلم و سریال ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]